Új magyar márka a láthatáron

Reszkess Nike! Reszkess Adidas! – Az új magyar márka már a pályán van


Mészáros Lőrinc, a nemzet üzletemberének tekintete mindig újabb és újabb lehetőségek után kutat az üzleti világ horizontján. A keresésben azért nem erőlteti meg magát a gázszerelőből lett milliárdos, hiszen a megrendelések úgy hullnak az ölébe, mintha dézsából öntenék.

A Facebook alapítójánál is okosabb nemzeti gázszerelő büszke is az eszére, ezt többször is hangsúlyozza nyilatkozatai során, kivéve persze, ha olyan egzotikus és rejtélyes nyelven szólnak hozzá mint az angol. Olyankor felbuzog benne a hazaszeretet, és próbálja a külföldről érkezett újságírókat is megáldani éleslátásával, hogy bizony otthon kérdezősködjenek a fura idegen nyelvükön, az ottani problémákkal kapcsolatban. Egy igazi európai úr. Az, hogy a magyar égre magyar UFO-t mentalitás, vagy egy védelmi mechanizmus áll a háttérben, mely idegen nyelvek hallatán aktivizálódik Mészáros Lőrincben, netán egy harmadik lehetőség áll a dolog hátterében az kérdéses, mindenki döntse el maga.

A nemzeti és a nemzetközi ügyeket Atlaszként a vállán hordozó vállalkozó globalista és nemzeti érzései egyaránt megfigyelhetők legújabb agymenése (értsd: a lángelme agyából kipattant isteni/üzleti szikra) nyomán, melyet a decemberben alapított Magyar Sportmárka Zrt. szárnyai alatt valósít meg. Nos, ilyen névvel nem nehéz kitalálni, hogy a tenderek fenegyereke mivel bővíti repertoárját, egy sportruházati márkával, melynek neve: 2rule. Igen, turul, csak a nemzetközi piac viszontagságaihoz igazítva, úgy, hogy az angolok is ki tudják ejteni. Mégis milyen hülyén hangzana, ha egy brit próbálná kiejteni a turul szavunkat. Igaz? Tiszta nevetség. Ugye, már megint az a fránya angol nyelv, no meg a korlátai. Még szerencse, hogy a nép- és emberiségművelő Mészáros Lőrinc erre az égető problémára is talált gyógyírt. A nemzeti érzelmekben gyökerező, mégis predesztinált globális sorsa felé felcsúti kisvasútként zakatoló márka majd tudatja a Föld népeivel mi fán is terem az a bizonyos turul, hogy eszik-e vagy isszák azt. A magyar eredetmondák mitikus madarával ellátott márka első szárnycsapásait Felcsúton végzi, a Puskás Akadémia növendékei 2rule-ba öltözve rúgják majd a bőrt. Egyelőre egy szerény divatbemutatóval kell beérnünk, de tűkön ülve várjuk, hogy az új páncél „lendületes formái és vagány színei” elrettentsék az ellenfél csatárait.

Három NB I.-es csapat is lecseréli a mezét a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó márkára. A világhódító út következő lépése pedig a nemzeti 11 2rule pompába való öltöztetése lehet. Már korábban volt szó arról, hogy a Magyar Sportmárka Zrt. lesz a válogatott beszállítója. Szinte látom is magam előtt a reklámot, ahogy az ország Dzsudzsija turulszárnyakat növesztve rázza le magáról az uniós tagállamok védőit, megvédve ezzel nemcsak a magyar foci, hanem a haza becsületét is.

Pete Tamás
Kép: feol.hu

Hozzászólások